مسئولین بسیج سازندگی در میدان حضور دارند

بازدید از مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی توسط مسئول کارگروه اقتصاد مقاومتی برنامه و بودجه کشور در تهران بزرگ

حمایت از کارگاه اشتغال صنایع دستی و خردخانگی از اولویت های سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت محمدرسول ا...(ص) تهران بزرگ می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ: با حضور دکتر پریزادی مسئول کارگروه اقتصاد مقاومتی از سازمان برنامه و بودجه کشور و جناب مهندس صالحی مسئول اشتغال و کار آفرینی سازمان بسیج سازندگی تهران بزرگ از کارگاه های صنایع دستی (قالیبافی و گلیم بافی) و مشاغل خرد خانگی در تهران بزرگ بازدید به عمل آمد.
 

هدف از این بازدید معرفی الگوهای موفق صنایع دستی (قالیبافی و گلیم بافی) و خرد خانگی در تهران بزرگ بوده است.
 صالحی افزود : کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال پایدار و درآمد امروزه مطرح است و قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل با مزایای بسیاری برای شاغلان آن همراه است.

وی گقت :  امروزه مشاغل خانگی و خرد، نقش بسیار زیادی در رفع معضل بیکاری ایفا می‌کنند و با دریافت تسهیلاتی اندک می‌توانند اشتغال گسترده‌ای را در کشور ایجاد کنند.

سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت محمدرسول ا...(ص) تهران بزرگ در سال‌های اخیر حمایت بسیار خوبی از مشاغل خانگی و خرد داشته است تو برنامه ریزی جدی و مدون وجود دارد تا در تحقق اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای ( مد ظله العالی) بارها تاکید کرده اند و به آن پرداخته اند عمل شود،ما به این نتیجه رسیده ایم که اقتصاد مقاومتی کلید جهش تولید خواهد بود و در این زمینه عمل خواهیم کرد.
ایشان افزود : در جهت حمایت از مشاغل خرد خانگی، تعدادی از گلیم های بافته شده در نمایشگاه دائمی سازمان بسیج سازندگی تهران بزرگ به نمایش گذاشته خواهد شد و سفارش گیری جهت تولید و فروش این محصول صورت خواهد گرفت. 

دکتر پریزادی مسئول کارگروه اقتصاد مقاومتی سازمان برنامه و بودجه : کسب و کار و مشاغل خانگی یکی از زمینه‌های افزایش مشارکت مردم در اقتصاد و از جمله راهکارهای مناسب برای توسعه اشتغال های خرد و متوسط به ویژه برای بیکارانی است که دارای مهارت کافی در انجام برخی از کارها هستند، اما به دلیل بازار نامناسب اشتغال نمی توانند جذب بازار شوند. فعالیت اقتصادی در محیط خانگی موجب امکان مشارکت اعضای خانوار برای انجام یک فعالیت اقتصادی مشترک بوده و جلوگیری از رفت و آمدهای شهری، صرفه جویی در هزینه های اجتماعی و در کنار خانواده بودن از مزایای مشاغل خانگی است.

سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول ا..(ص) تهران بزرگ که متولی ایجاد پایگاه های اقتصاد مقاومتی می باشد در تعامل با سازمان ها و نهادهای فعال در امور تولید و اشتغالزایی درصدد است تا با حمایت از فعالین عرصه اقتصاد مقاومتی  نقش موثری در رفع موانع تولید و پشتیبانی از این افراد را داشته باشد.

 

کارگاه مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی در تهران بزرگ

 

کارگاه مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی در تهران بزرگ

 

کارگاه مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی در تهران بزرگ

 

کارگاه مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی در تهران بزرگ 2

فیلم از مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی 
 

Video file

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.