حضور جهادگران در طرح شهید سلیمانی ناحیه ابوذر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی تهران بزرگ :  در میدان تره بارمنطقه 19 ،با حضور جهادگران طرح شهید سلیمانی به اجرا در آمد.جهادگران با دایر کردن مرکز تست سریع و غربالگری کرونا به مردم خدمت رسانی کردند.

دراین مراسم سردار حسینی به حضور جمعیتی حدود 100 هزار نفری که روزانه در این میدان در رفت و آمد هستند اشاره کرد که به اهمیت این منطقه می افزاید.

سرهنگ یوسف پور فرمانده ناحیه ابوذراعلام کردند که 240 تیم 3 نفره داریم که در طرح حافظان سلامت به خانه ها مراجعه می کنند و 120 تیم حمایتی داریم که تا بحال 42000 سبد معیشتی کالا به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا اهدا کرده اند و 80 تیم فعال بصورت تلفنی برای ارتباط با خانواده ها مشغول به فعالیت و خدمت رسانی هستند.

 در این مراسم دکتر زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران:  میزان بالای تست سریع نسبت به سرانه جمعیتی و همکاری خلاقانه با آموزش و پرورش در قالب سفیران سلامت و استفاده هوشمندانه از فضای مجازی و پلت فرم شبکه شاد برای ترویج نکات بهداشتی و استفاده از تیم های سیار در برنامه های مختلف برای پوشش بهتر طرح شهید سلیمانی در منطقه 19 بوده است که همه این موارد باعث الگو شدن منطقه 19 در برخورد و پیشگیری عملیاتی از ویروس کرونا در طرح شهید سلیمانی بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.